به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، موسی احمد افزود: برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد و مراجعه مشترکان به ادارات گاز در سطح شهرستانها، همه خدمات این شرکت بهصورت غیرحضوری و با تلفن انجام میشود.
وی تاکید کرد: مشترکان زیر پوشش شرکت گاز استان زنجان از مراجعه حضوری به این شرکت خودداری کنند چراکه زمینه و امکانات لازم برای ارتباط مشترکان با شرکت بهصورت غیرحضوری پیشبینیشده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: سامانه اینترنتی این شرکت http://nigc-zanjan.ir برای ثبت هرگونه انتقاد، پیشنهاد، دریافت و مشاهده قبض، پرداخت آنلاین، اعلام و ثبت رقم گاز مصرفی کنتور و دیگر موارد فعال است.
احمدلو بیان کرد: اپلیکیشن اندرویدی شرکت گاز استان زنجان قابلنصب بر روی گوشیهای تلفن همراه است.
وی ادامه داد: مشترکان میتوانند این نرمافزار را از نشانی بیانشده شرکت گاز دانلود کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: علاوه بر موارد بیانشده شماره تماسهای ۳۳۱۴۶۶۰۱ تا ۴۹ بهصورت ۲۴ ساعت برای ارائه خدمات به مشترکان این رکن فعالشده است.
احمدلو اضافه کرد: مشترکان شرکت گاز در همه مناطق شهری و روستایی نیز میتوانند رای برقراری ارتباط تلفنی و دریافت خدمات به مراجعه به سایت شرکت گاز شماره اداره گاز شهرستان خود را دریافت کنند.
وی افزود: شماره تلفن ۱۹۴ امداد در همه شهرستانهای استان زنجان بهصورت ۲۴ ساعته برای موارد اضطراری در دسترس مشترکان است.
استان زنجان بیش از ۳۶۰ هزار مشترک خانگی و بیش از ۳۱ هزار مشترک تجاری و صنعتی دارد.
نظر شما